Gwarancja door-to-door
Co to jest gwarancja Door-to-Door (d2d)?
Gwarancja door–to-door – to inaczej gwarancja od drzwi do drzwi.
Jest to rodzaj uproszczonej, luksusowej i niezwykle przyjaznej dla Klienta gwarancji, polegającej na całkowicie darmowej obsłudze transportu wadliwego towaru od drzwi Klienta do serwisu i z powrotem.
Zgłoszenie gwarancyjne przyjmowane jest na podstawie dowodu zakupu - faktury. Na odwrocie faktury znajduje się druk, który Klient powinien wypełnić i szczegółowo opisać rodzaj usterki. Przed wysłaniem Klient musi zapakować sprzęt razem z całym osprzętem wraz ze wszystkimi akcesoriami, dołączyć gwarancję i dowód zakupu, zabezpieczyć towar na czas transportu i czekać w umówionym czasie na zjawienie się kuriera.
Wadliwy sprzęt trafia do naszego autoryzowanego punktu serwisowego, gdzie jest naprawiany lub wymieniany, a następnie odsyłany do Klienta.
Wszelkie koszty związane z powyższą procedurą pokrywa serwis.
ZALETY GWARANCJI DOOR-TO-DOOR
- komfort – Klient wysyła i odbiera sprzęt bez wychodzenia z domu. Kurier odbiera go wprost od drzwi Klienta, zawozi do serwisu i przywozi naprawiony
- szybkość – transport odbywa się kurierem lub za pomocą innego przewoźnika, dzięki czemu mamy pewność, że czas przesyłki będzie skrócony do minimum
- ograniczenie kosztów – Klient nie ponosi żadnych kosztów Dbając o potrzeby naszych Klientów i chęć świadczenia usług na najwyższym poziomie zapraszamy Państwa do korzystania z gwarancji door-to-door.
Dbając o potrzeby naszych Klientów i chęć świadczenia usług na najwyższym poziomie zapraszamy Państwa do korzystania z gwarancji door-to-door.