Zwroty i reklamacje
Kupiłeś w naszym sklepie produkt, jednak po otrzymaniu przesyłki zmieniłeś zdanie? W otobram.pl możesz zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Każdy klient może zwrócić w/w terminie zakupiony produkt, który nie był używany i posiada oryginalne nieuszkodzone opakowanie.
Masz konto w otobram.pl?
- Zaloguj się na swoje konto. Przejdź do sekcji "Zwrot towarów"
- Wypełnij elektroniczny dokument zwrotu.
- Wydrukowany dokument dołącz do zwracanego produktu.
ZWROT krok po kroku:
1. Po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do zakładki "Twoje konto", a następnie wybierz "Dodaj zwrot".
2. Wybierz zamówienie do którego ma zostać dodany zwrot.
3. Wybierz towar, który chcesz zwrócić.
4. Zaznacz sposób zwrotu towaru do naszego magazynu.
5. Następnie pokaże się adres magazynu, do którego powinien dotrzeć zwrot.
6. Zaznacz formę zwrotu należności za zwrot.
7. Sprawdź czy wszystkie dane są poprawnie wprowadzone, jeśli nie ma potrzeby wrócenia do poprzedniego korku, potwierdź zgłoszenie przez wybranie przycisku "Dodaj zgłoszenie zwrotu".
8. Proces zgłoszenia zwrotu kończy się potwierdzeniem oraz wydrukiem "zgłoszenia zwrotu", który należy załączyć do paczki zwrotnej.
Jeśli nie masz konta w otobram.pl?
Jeżeli nie posiadasz konta w sklepie otobram.pl, możesz wypełnić formularz zwrotu, który znajduje się na fakturze dołączonej do Twojego zamówienia. Jeżeli nie możesz odnaleźć formularza, jest on dostępny tutaj: formularz zwrotu i reklamacji.
Zwracane produkty możesz przesłać do naszej firmy w dowolny sposób ponosząc koszty odesłania. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.
Przygotuj produkty do zwrotu
- Umieść wszystkie zwracane produkty w kartonie i dobrze je zabezpiecz.
- Wyślij paczkę na nasz adres: Gardetech Sp. z o.o., ul. Robotnicza 54, 53-608 Wrocław
Masz konto w otobram.pl?
- Zaloguj się na swoje konto. Przejdź do sekcji "Reklamacje towarów"
- Wypełnij elektroniczny dokument reklamacji.
REKLAMACJE krok po kroku:
Zgłoszenie reklamacyjne może być zrobione po zalogowaniu się do swojego konta w sklepie otobram.pl i przejściu do zakładki "Twoje konto". Proces jest bardzo prosty i zajmuje dosłownie chwilę. Poniżej przedstawiamy instrukcję.
1. Po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do zakładki "Twoje konto", a następnie wybierz "Dodaj reklamację".
2. Wybierz zamówienie do którego chcesz złożyć reklamację.
3. Następnie wybierz z listy produkt, którego dotyczy reklamacja. Opisz przyczynę reklamacji oraz załącz zdjęcie, jeśli uszkodzenie produktu jest mechaniczne. Aby przejść dalej wciśnij większego "plusa".
4. Wybierz sposób dostarczenia reklamacji
5. Następnie pokaże się adres magazynu, do którego powinna dotrzeć reklamacja.
6. Wybierz formę zwrotu należności, w przypadku kiedy nie będzie możliwości naprawy bądź wymiany na identyczny towar.
7. Potwierdzenie zgłoszenia reklamacji oraz możliwość dodania wiadomości dla obsługi sklepu.
Jeśli nie masz konta w otobram.pl?
Jeżeli nie posiadasz konta w sklepie otobram.pl, możesz wypełnić formularz reklamacyjny, dołączony do Twojego zamówienia.
Reklamacje możesz przesłać do naszej firmy w dowolny sposób ponosząc koszty odesłania.
Przygotuj produkty do wysyłki
- Umieść produkt reklamacyjny w kartonie i dobrze zabezpiecz.
- Dołącz wypełniony formularz reklamacji.
- Wyślij paczkę na nasz adres: Gardetech Sp. z o.o., ul. Robotnicza 54, 53-608 Wrocław